Damn Your Eyes - Alex Clare

这是我的冷闪歌单里的其中一首。。。


Damn Your Eyes - Alex Clare
翻译 by 暗子


I can do what I want,
我可以随心所欲

I'm in complete control
我掌控一切

That's what I tell myself!
我是这么告诉自己的

I got a mind of my own,
我有自己的想法

I'll be alright alone
我独自一人也很好

Don't need anybody else!
我谁也不需要

I give myself a good talking to
我好好劝说了自己一番

No more being a fool for you
不要再为你痴狂

I remember how you made me wanna surrender!
我记得你是如何让我想要缴械投降


Damn your eyes!
你那双眼真该死

They're taking my breath away
令我不能呼吸

For making me wanna stay
让我想要留下

Damn your eyes
你那双眼真该死

For getting my hopes up high
令我满心希望

Making me fall in love again!
让我再次坠入爱河

Damn your eyes!
你那双眼真该死


Always the same,
一而再再而三

You said that you'll change
你说你会改变

Somehow you never do!
但你却永远做不到

I believe all your lies
我相信你的所有谎言

The look in your eyes
你眼里的那个眼神

You make it all seem true!
你让一切看起来似乎都是真心

I guess I see what I wanna see,
我想是我只看到自己想看的

Or is my heart just deceiving me
或者只是我的心在欺骗自己

With that look I know so well,
你用我熟悉至极的那个眼神

I fall completely under your spell!
令我完全拜倒在你的魔力之下


Damn your eyes!
你那双眼真该死

They're taking my breath away
令我不能呼吸

For making me wanna stay
让我想要留下

Damn your eyes
你那双眼真该死

For getting my hopes up high
令我满心希望

Making me fall in love again!
让我再次坠入爱河

Damn your eyes!
你那双眼真该死

Fall completely under your spell
完全拜倒在你的魔力之下

Damn your eyes!
你那双眼真该死

They're taking my breath away
令我不能呼吸

For making me wanna stay
让我想要留下

Damn your eyes
你那双眼真该死

For getting my hopes up high
令我满心希望

Making me fall in love again!
让我再次坠入爱河

Damn your eyes!
你那双眼真该死

评论(5)
热度(25)

© 暗子 / Powered by LOFTER